Porrig novell

Jag var duktig på datorer redan på högstadiet och efter att ha gått it-inriktning på gymnasiet fick jag jobb som datatekniker på ett lite mindre företag i staden där jag växte upp. Företaget hade en kvinnlig VD som hette Kerstin. Hon var en bra och trevlig chef, men datorer var inte riktigt hennes starka sida. Jag hade många gånger fått hjälpa henne med hennes powerpointpresentationer. En gång fick jag rycka in på min semester när hon skulle hålla en presentation för en viktig kund och inte kunde få igång projektorn.

Jag hade jobbat kanske ett halvår när jag fick följa med Kerstin på tjänsteresa till Italien. Resan var delvis en belöning för obetald övertid men också för att kunna hjälpa till med presentationen. När vi kommit fram till Italien och checkat in på det charmiga hotellet bjöd hon mig på middag på en närliggande restaurang. Vi kom väl överens som vanligt och även om Kerstin var i fyrtioårsåldern med man och barn var hon mycket attraktiv.

Efter middagen lade jag mig på sängen i mitt hotellrum och skulle precis sätta på den lilla tv:n när det knacakde på dörren. Utanför stod Kerstin i sin korta svarta klänning och tyckte att vi kunde dela på en flaska vin hon hade med sig. Jag släppte in henne och samtidigt som jag stängde dörren bakom henne kysste hon mig intensivt. Jag blev glatt överraskad. Det verkade som vistelsen i Italien skulle bli ännu bättre än väntat.

Jag ställde ner flaskan på bordet och besvarade hennes heta kyssar. Kerstin var en verklig läckerbit och hennes intresse för mig gjorde mig både glad och kåt. Det var ingen som sa något - det fanns inget behov för ord. Vi fortsatte att kyssas alltmer intesivt och i högre tempo samtidigt som vi började smeka av varandra kläderna. Under sin svarta korta klänning hade Kerstin urläckra svarta stayups med en bred spets upptill. Hennes ben var långa och härliga i hennes högklackade svarta lackpumps.

Långsamt rörde vi oss mot sängen där Kerstin hamnade på rygg. Jag tog ett stilla steg bakåt och såg på henne där hon låg med lätt särade ben. Hennes bröst var stora, vackra och fylliga i en svart spetsbehå. Lite längre ner fanns minimala stringtrosor i spets som nästan visade mer än de dolda. Hela hennes kropp bokstavligen skrek “kom och ta mig”. Det gick säkert en minut eller två medan jag bara stod där med ett fånigt leende på läpparna.

“Ska du bara stå där?” undrade Kerstin och väckte mig ur min trans. Jag skakade på huvudet och ställde mig på knä på golvet vid sängkanten och började smeka hennes ben med mina händer. Jag smekte långsamt upp längs låret, men stannade någon centimeter från hennes sköte och gjorde likadant på andra benet. Jag kysste hennes knän och långsamt upp längs låren ömsom på vänster, ömsom på höger sida. När jag närmade mig hennes härlighet kunde jag känna hur hon vibrerade av spänning och förväntan. Jag lät händerna glida upp längs hennes mage och kupade en hand över vardera bröst innan jag buffade trosorna åt sidan med huvudet och slöt mina läppar runt hennes klitoris.

Jag slickade med lugna drag. Hon var varm och våt och smakade en aning salt. Jag lapade med tungan nerifrån och upp. Jag stoppade in två fingrar i henne som jag rörde fram och tillbaka och långsamt fingerknullade henne samtidigt som jag slickade energiskt på hennes klitoris. Jag nafsade varsamt och använde mun, tunga och fingrar för att tillfredställa min sexiga kvinna. Det dröjde inte länge innan jag kände hennes kropp krampa och hörde henne skrika ut sin orgasm.

Jag reste mig upp och hon böjde sig fram och drog ner mina kalsonger. Hon hasade fram till sängkanten och började smeka min stenhårda kuk. Hon knäppte upp sin bh och släppte ut sina ljuvliga bröst. Hon böjde sig fram och klämde dem mot min påle. “Knulla mina bröst”, viskade hon.

Hennes bröst var stora och härliga. Jag knullade dem långsamt och snart böjde hon ner huvudet så att toppen på min kuk kom in i hennes mun. Varje gång jag juckade framåt slöt hon sina läppar runt mitt ollon och virvlade runt med sin tunga. Det var himmelskt.

Synen av min bultande kuk mellan Kerstins härliga bröst var helt fantastisk. “Åååå…” stönade hon. “Knulla mina bröst med din unga härliga kuk. Spruta din sperma över mig. Kom på mina bröst och i min mun”. Hon sög in nästan hela kuken i munnen och började massera min pung med vänsterhanden.  Hon öppnade munnen och slöt högerhanden runt mitt ståtliga stånd. Hon runkade och sög om vartannat.

Jag började stöna mer högljutt. Hon slutade suga och lät istället tungan fladdra över mitt ollon samtidigt som hon runkade allt snabbare. “Ge mig vad du har, hingsten” flämtade hon.

Hon hade inte mer än yttrat orden förrän jag kände hur trycket började byggas upp. Hon måste ha känt det själv för hon böjde huvudet bakåt och gapade samtidigt som min sats började pulsera ut över henne. Sperman flödade över hennes ansikte. Det första sprutet träffade henne mitt i pannan och rann sakta ner längs kinden samtidigt som nästan de två efterföljande spruten träffade mitt i prick i hennes mun. Kerstin fortsatte runka min kuk som besatt och sprut efter sprut hamnade i hennes ansikte och slutligen på hennes nakna bröst.

Hon slickade sig runt munnen, svalde och böjde sig fram och tog den i munnen igen. Hon sög ut de sista dropparna som om hon inte kunde få nog av min sats.

Kerstin reste sig upp och gick bort till toaletten. Hon torkade bort sperman ur ansiktet och just när jag trodde att det hela var över kom hon fram till mig och tog ett stadigt tag runt min halvstyva kuk och sa “du har inte jobbat färdigt ännu lilla vän”. Det skulle visst bli “övertid” ikväll också.

Snart stog kuken som ett spett igen och hon kröp upp en bit på sängen där hon ställde sig på alla fyra. ”Nu är det dags att visa vad du verkligen går för. Knulla mig… knulla mig hårt”.

Jag ställde mig på knä bakom henne och körde in den i botten. Jag böjde mig fram och masserade hennes bröst medan jag stod helt stilla. Hennes fitta kramade min kuk och jag började jucka. Jag tog ett kraftigt tag om hennes höfter och juckade vilt. Snart kom hon igen och skrek ut sin orgasm. Samtidigt rann hennes safter ut från hennes grotta och ner längs hennes sexiga ben, så våt var hon. Jag tog ut kuken och hon föll ihop på mage framför mig.

Jag la mig ner vid sidan om henne och vi kysstes intensivt. Vi smekte varandras kroppar. Hon tog tag i min kuk och runkade den sakta samtidigt som hon vänligt men bestämt knuffade ner mig på rygg. Jag slöt ögonen en sekund och kände hur hennes varma läppar åter slöts runt mitt ollon. Kuken stod verkligen som ett spett nu, den var hårdare än jag någonsin upplevt den tidigare.

“Din kuk är så skön”, sa hon samtidigt som jag kände hur hon sakta sänkte sig ned över den. Hon böjde sig ner och kysste mig passionerat samtidigt som hon började rida mig. Jag låg där på rygg och masserade och kysste hennes stora, härliga bröst som guppade framför ansiktet på mig. Jag nafsade i hennes bröstvårtor, jag kysste henne på halsen och hon red i ett intensivt tempo. Jag trodde det knappt själv när jag kände hennes fitta krampa runt min kuk och hon kom för tredje gången under kvällen.

Nu var hon verkligen utmattad när hon gled av och lade sig på rygg: “Dags för finalen, loverboy. Jag vill att du kommer i mig. Spruta din sats i min fitta”.

Jag lade mig över henne på starka armar och kysste henne varsamt, bet henne lite i läppen och kände värmen när jag sjönk in i hennes kärleksgrotta än en gång. Det var bara upploppet kvar och jag juckade som en galning. Det var nästan så jag trodde att hon skulle komma en fjärde gång när jag tömde mig i henne. Utmattad gled jag ner och lade mig bredvid henne. Medan jag fortfarande flåsande försökte hämta andan bästa jag kunde reste hon sig upp och började packa ihop sina kläder.

Med ett leende sa hon: ”Det här gör vi om i morgon…” så härligt med porr

Besök även http://porrfilm.webblogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0